Support & ondersteuning

Verzekerd van de beste support en ondersteuning

Onze kernkracht is slagvaardigheid!

Onze organisatie staat voor borging van de continuïteit. Digibord-ICT gaat voor 100% service en support door goed opgeleide, gemotiveerde en gepassioneerde medewerkers. 

Door de korte lijnen, een vast aanspreekpunt en een eigen montageteam kunnen wij snel acteren bij problemen. 

Met onze kennis, kunde en breed opgedane ervaring zijn wij in staat om snel actie te ondernemen. 
Graag denken wij mee over creatieve, soms misschien niet voor de hand liggende, oplossingen. 

Ons streven is om storingen, met de daarbij behorende oplostijd, zo minimaal mogelijk te houden.

Reactiesnelheid

Wij streven naar reparatie binnen 1 werkdag. Mocht dat niet lukken, dan zorgen wij uiterlijk de volgende werkdag voor een passende oplossing.

Reparatietijd

Door ons vaste montageteam en de productkennis en ervaring binnen het team, kunnen wij storingen vaak binnen 30 minuten verhelpen.

Trainingen

Wij geven regelmatig trainingen om de kennis en kunde van de software uitgebreid uit te leggen, zodat er echt gebruiksgemak kan worden ervaren door de gebruiker.

Onderhoud en controle

We komen niet alleen langs als er storingen zijn of reparaties uitgevoerd moeten worden, maar ook om ze te voorkomen! Wij doen preventief onderhoud en een jaarlijkse controle.

Onze servicedesk biedt support met vaste contactpersonen is op werkdagen van 8:00-17:00 bereikbaar voor de afhandeling van storingen. Buiten de kantooruren is de storingsdienst bereikbaar.

Wij proberen de problemen eerst telefonisch te verhelpen. Onze servicedesk heeft veel kennis van de apparatuur. Met de aanwezige kennis zullen zij zo snel mogelijk tot een passende oplossing proberen te komen. Mocht dat niet mogelijk zijn, dan sturen wij een van onze monteurs om on-site support te bieden. 

Wij maken in onze organisatie gebruik van moderne hulpmiddelen om zo efficiënt mogelijk te kunnen communiceren tussen de servicedesk, klant en monteurs. Storingsmeldingen worden elektronisch verstrekt met alle relevante informatie, waardoor storingen vlot verholpen kunnen worden.  

Wij passen ons aan aan de klant. Wij proberen montage, reparaties en het verhelpen van storingen altijd uit te voeren op een moment dat het voor klant het beste uitkomt. Dat kan ook in het weekend, de vroege ochtend of in de avond zijn.

Veiligheid staat bij ons voorop. Wij vinden het belangrijk dat onze werkzaamheden zo weinig mogelijk risico’s opleveren voor anderen. Daarom inventariseren wij vooraf altijd de eventuele risico’s.

Na de montage of reparatie, zorgen wij dat kabels zijn weggewerkt en alles is opgeruimd.

Wij communiceren op een open manier en streven altijd naar een optimale samenwerking. Bij ons geen verborgen kosten, maar juist heldere garantie. 

support: Montage
Digibord Montage Aflevering 008

We hebben een vast team van monteurs voor de montage en installatie van onze interactieve displays, touchscreens en andere producten. Ons montageteam staat klaar voor het installeren van de boards, verrichten van onderhoudswerkzaamheden en het oplossen van storingen.

Altijd de juiste kabels op zak

De installatie van onze producten is meer dan alleen het ophangen. Gebruik van de juiste bekabeling is van groot belang bij presentatiesystemen. De meeste storingen in de systemen worden veroorzaakt door het gebruik van verkeerde kabels. Ons montageteam heeft jarenlange ervaring met juiste bekabeling en heeft altijd de goede kabels op zak.

Alles moet werken voordat we klaar zijn

Het montageteam zorgt er altijd voor dat het systeem klaar is om te gebruiken. Om te verzekeren dat alles goed werkt, test de monteur na het ophangen van de touchscreen, interactieve display of beamer altijd of alles werkt en installeert eventueel de benodigde software.

Veiligheid staat voorop

Veiligheid staat bij de monteurs voorop. Ze inventariseren vooraf altijd de eventuele risico’s bij de montage of reparatie in het gebouw en proberen deze zoveel mogelijk te beperken.

Na de montage of reparatie, zorgen ze er altijd voor dat kabels netjes zijn weggewerkt in kabelgoten en dat alle afvalmaterialen en gereedschappen zijn opgeruimd.

support: Display Management

Interactieve schermen hoeven niet altijd meer aangesloten te worden op een pc om te functioneren. De meeste interactieve schermen hebben een eigen androidomgeving waardoor de touchscreens zelfstandig kunnen functioneren zonder tussenkomst van een pc. Door de software die wordt bijgeleverd, staan er apps op de schermen die speciaal ontworpen zijn voor het gebruik van de touchscreen. Speciale apps voor het onderwijs en voor zakelijke doeleinden. 

Deze androidomgeving moet wel beheerd worden. Dit heet Display Management. Digibord-ICT neemt graag deze beheerwerkzaamheden over zodat u zich daar niet meer druk over hoeft te maken. 

narrow