Narrowcasting

Narrowcasting: altijd iedereen op de hoogte

Uw eigen tv-kanaal met narrowcasting

Vergeet het reclamebord. Wilt u op het juiste moment en op de juiste plek informatie naar een specifieke doelgroep zenden, dan is narrowcasting het ideale medium.

Narrowcasting, of Digital Signage, is zeer geschikt voor bijvoorbeeld winkels, wachtruimtes, stations, scholen en andere locaties waar mensen langere tijd verblijven. Denk aan roosterwijzigingen, openingstijden, aanbiedingen, wachttijden en nieuwsberichten.

Altijd iedereen op de hoogte

Bereik direct de doelgroep

Bepaal en wijzig snel en gemakkelijk de inhoud

24/7 service

Gebruik als marketingtool

Wat is narrowcasting?

Narrowcasting is een vorm van communicatie via een beeldscherm waarbij het publiek op een bepaalde locatie wordt bereikt door middel van audiovisuele displays. Het is een efficiënte en schaalbare manier om de doelgroep op het juiste moment te bereiken.

Narrowcasting kan ingezet worden bij bedrijven, scholen en voor commerciële doeleinden.

De voordelen van narrowcasting

Het inzetten van schermen als digitaal communicatiemiddel heeft voordelen voor iedere branche. Dit kan gaan over het verhogen van bezoekersaantallen, verkoop van een bepaald product en het creëren van de ultieme customer journey.

In de wachtkamer van de huisarts of tandarts kan Digital Signage helpen bij het informeren van wachttijden, het zorgproces of andere dingen om de wachttijd te verzachten.

In de horeca kan de actie van de dag onder de aandacht worden gebracht of leidt het bezoekers naar de juiste ruimte.

Narrowcasting bedrijven

Het gebruik van Digital Signage kan dienen als een elektronische nieuwsbrief. In de bedrijfskantine of bij de entree worden het personeel of klanten snel en makkelijk geïnformeerd over het laatste bedrijfsnieuws.

Narrowcasting scholen

Digital Signage kan op scholen ook gebruikt worden. Narrowcasting scholen is perfect voor het delen van roosterwijzigingen, afwezigheid van docenten en andere nieuwsberichten waarvan leerlingen en studenten op de hoogte gesteld moeten worden.

Commerciële toepassingen

Narrowcasting is een belangrijke en het meest effectieve instrument om het gedrag van consumenten op een bepaald moment te beïnvloeden. Met de juiste content zorgt u voor aanzet tot actie.

Onze producten

Wij kiezen altijd voor kwaliteit. De producten die wij aanbieden voldoen altijd aan de kwaliteitseisen die wij stellen.